Tijdelijke sluiting Intratuin Halsteren

SHOPPEN OP AFSPRAAK
We kijken uit naar je bezoek, alleen of samen met je partner. Een tijdsblok reserveren kan online via: Winkelen op afspraak (intratuin.nl)

Het is mogelijk om een afspraak in te plannen met één van onze medewerkers op de afdelingen:

• Tuinmeubelen
• Overkappingen
• Tuingereedschap en verlichting
• Barbecues
• Kamerplanten
• Sfeer & interieur

BUITENVERKOOP OPEN!
Op ons buitenterrein vind je prachtige bloemen en kleurrijke bloeiers om je huis en tuin op te vrolijken.  Ook Rudolph’s Bakery is open voor een heerlijke take-away koffie met iets lekkers erbij.

BEL & BESTEL SERVICE
Om onze producten snel in huis te hebben, kun je naar onze klantenservice bellen om producten te bestellen. Bel naar 0164-650050 en geef je bestelling door. Wij zorgen ervoor dat je bestelling z.s.m. voor je klaarstaat op ons afhaalpunt. We staan graag voor je klaar!

We volgen de adviezen en maatregelen van de overheid en het RIVM op de voet en vertrouwen en hopen onze klanten snel weer – op een veilige manier – mogen ontvangen in een van onze vestigingen.

Ons buitenterrein, Rudolph’s Bakery, de oliebollenkraam en het PostNL punt zijn geopend op: maandag t/m zaterdag van 09.00 tot 17.30 uur.

HOE WERKT DE BEL & BESTEL SERVICE?

1 | Neem contact op met onze klantenservice. Telefonisch via: 0164-650050, WhatsApp naar: 06-82984009 of mail naar: info@halsteren.intratuin.nl.

2 | Geef door welke artikelen je graag wilt bestellen. Voor onze medewerkers is het handig als je een artikelnummer bij de hand hebt of een duidelijke naam en omschrijving van het product. Een groot deel van ons assortiment vind je ook op: www.intratuin.nl.

3 | Als de bestelde producten op voorraad zijn, dan zetten wij deze z.s.m. voor je klaar.

4 | Onze klantenservice maakt een afspraak om je bestelling af te halen of wij komen de bestelling bij je thuis bezorgen.

5 | Bij het ophalen van de bestelling kun je bij het ophaalpunt veilig en snel afrekenen met pin.

Op dit moment mogen wij geen klanten ontvangen in onze winkel. Als onze winkel weer is geopend (na 19 januari) kunt u met het product en kassabon weer bij onze klantenservice terecht.

Winkel informatie

Ja, recht voor Intratuin Halsteren staat een Bushalte waar u uit/op kunt stappen wanneer uw met de bus reist. Wanneer u vanuit Bergen op Zoom reist zijn het bus 108, 310, 107 en 110. die bij deze halte stoppen. Wanneer u vanuit Steenbergen reist bus 310. Vanuit het eiland Tholen reist u met bus 102, 107 en 108

Wij hebben een aantal rolstoelen beschikbaar voor mensen die invalide of slecht ter been zijn. Deze zijn helaas niet voorafgaand aan een bezoek te reserveren. Rolstoelen staan in de entree van onze winkel.

Honden zijn toegestaan in onze winkel, mits deze zijn aangelijnd. U dient er zorg voor te dragen dat de overige gasten geen overlast ondervinden. Honden zijn niet toegestaan bij het buffet in ons restaurant.

Wij bieden de service om uw eigen artikel (bloempot, vaas, lantaarn, etc.) op te maken. Bij onze opmaakbalies die verspreid zijn over de afdelingen kunt u terecht met uw eigen artikel. Onze collega’s kijken dan samen met u wat de mogelijkheden zijn qua opmaak en maken het artikel voor uw op. Loopt u voordat u gaat winkelen wel even langs onze servicebalie. Dan krijgt u van ons een briefje mee waarop staat dat uw meegebrachte artikel van u is, zodat we misverstanden kunnen voorkomen.

Klantenservice

Je kunt je aangekochte artikelen binnen 14 dagen ruilen of retourneren (tenzij anders aangegeven) mits deze onbeschadigd zijn en / of in de originele verpakking zitten. M.u.v. levende materialen (planten, levende dieren enz.) Planten mogen geruild worden binnen 7 dagen. Dieren mogen niet geruild of geretourneerd worden.
Je ontvangt bij ons een vervangend artikel, tegoedbon of je geld terug binnen het ruiltermijn. M.u.v. defecte artikelen waar wij geen vervangend artikel voor kunnen leveren hiervoor ontvangt u een tegoedbon. Uitverkoopartikelen mogen niet geretourneerd worden.

Wij steven ernaar u binnen 24 uur een reactie terug te geven. Wij vragen uw begrip wanneer er in de drukke periode een reactie wat langer op zich laat wachten.

Nee, helaas is het niet mogelijk uw aankopen te voldoen met de Belgische ECO Cheques, deze zijn slechts alleen te gebruiken in België.

Cadeaukaarten

De Intratuin cadeaukaart is verkrijgbaar bij onze kassa en klantenservice.
Je kunt deze besteden op het gehele assortiment (uitgezonderd op de parking sale). Het saldo van de kaart bedraagt minimaal 5 euro en maximaal 150,- euro, en elk willekeurig bedrag daartussen

Je kunt bij Intratuin Halsteren met de Intratuin cadeaukaart, VVV cadeaukaart of de Nationale Tuinbon betalen.

Nee, het bedrag op de cadeaukaart hoeft niet in één keer besteed te worden. Het bedrag dat besteed wordt, wordt bij betaling afgeschreven. Het restantbedrag blijft staan en kan op een later moment besteed worden. 
Onze caissière brengt je na de betaling op de hoogte van het restantbedrag op de cadeaukaart.

Reserveren

Reserveringen voor de High Tea / High Bite kunt u doen via onze website of telefonisch of per mail via onze klantenservice.

Wanneer u onverhoopt ziek bent geworden of om een andere reden verhinderd bent, dan is het mogelijk uw reservering 24 uur van te voren te annuleren

Nee, u ontvangt geen bevestiging van uw High Tea/High Bite reservering. Wanneer u online gereserveerd heeft en uw betaling is gelukt, dan is uw reservering definitief.
Heeft u telefonisch gereserveerd, dan heeft de medewerker uw reservering direct ingeboekt tijdens het uw telefonische aanvraag en dus ook definitief.

Bestellen / Bezorgen

Ja, het is mogelijk uw bestelling telefonisch door te geven, maar ook via mail kunt u de bestelling doorgeven (info@halsteren.intratuin.nl)

Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling of wanneer de afgesproken levertijd met een niet acceptabel termijn overschreden wordt.

Na het plaatsen van uw bestelling wordt de vermoedelijke levertijd met u besproken, mocht deze nog niet bekend zijn, dan informeert onze klantenservice u zodra de orderbevestiging is ontvangen van de leverancier.

Een bestelling dient bij levering volledig betaald te worden middels een pinbetaling bij de chauffeur, 3 dagen voor levering middels een bankoverschrijving of bij onze klantenservice.

Nee, het is niet mogelijk uw levering in termijnen te betalen.

Het is niet mogelijk uw cadeaukaarten bij de chauffeur aan te bieden als betaalmiddel. Deze zijn niet te controleren op waarde door de chauffeur. Indien u toch uw cadeaukaarten wilt gebruiken als betaalmiddel op uw order, dan dient u minimaal 3 dagen voor levering uw betaling te doen bij de klantenservice in onze winkel.

Een bestelling kan bij thuisbezorging via onze bezorgdienst gemonteerd worden wanneer u hiervoor de Slimme Montage heeft aangekocht of wanneer dit met u is afgesproken in het verkoopgesprek. De kosten voor een Slimme Montage is €50,-

Er worden geen oude meubels meegenomen door de bezorgers. U dient hiervoor zelf zorg te dragen.

Ja, voor het thuisbezorgen van uw bestelling worden bezorgkosten berekend. De verzendkosten van artikelen zijn afhankelijk van het afleveradres en het orderbedrag.

Zodra uw bestelling bij onze winkel is aangekomen, zult u door de klantenservice hiervan op de hoogte gebracht worden. Wanneer uw bestelling thuisbezorgd moet worden, zal de klantenservice met u een bezorgafspraak inplannen.

Ja, wanneer uw bestelling later geleverd gaat worden dan de aangegeven verwachte levertijd, dan zal de klantenservice u hierover informeren

Ja, u ontvangt 1 dag voor levering een e-mail met hierin de bezorgtijd indicatie. Ook zal de bezorger u een half uur voor levering laten weten dat hij onderweg is naar u.

Klachten of niet helemaal tevreden?

Laat het ons weten dan zullen wij samen zoeken naar een passende oplossing! Dit kunt u doen via het sturen van een e-mail waarin u uitlegt wat het probleem is of u kunt zich met het product melden bij onze klantenservice.

Intratuin Halsteren geeft 3 maanden groeigarantie op de planten die u bij ons aankoopt, wanneer er zich een probleem voordoet met de plant, kunt u met uw plant en kassabon terugkomen naar onze klantenservice en zullen wij uw plant door een deskundige laten beoordelen. Helaas is het niet mogelijk het probleem van uw plant te beoordelen via een foto.